Кіраўніцтва Нацыянальнага цэнтра ўсынаўлення Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь
Бялевіч <br> Таццяна Аляксееўна
Бялевіч
Таццяна Аляксееўна
Дырэктар

Забяспечвае выкананне мэт і задач Нацыянальнага цэнтра ўсынаўлення Рэспублікі Беларусь, вызначаных яго Статутам, ажыццяўляе агульнае кіраўніцтва і нясе персанальную адказнасць за стан і вынікі дзейнасці Нацыянальнага цэнтра ўсынаўлення.

Асабісты прыём грамадзян, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб ажыццяўляецца па папярэднім запісе па тэлефоне +375 17 352 97 61,
час прыёму – серада с 15.00 до 20.00.
Буняева Алена Мікалаеўна
Буняева Алена Мікалаеўна
Намеснік дырэктара

Асабісты прыём грамадзян, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб ажыццяўляецца па папярэднім запісе па тэлефоне +375 17 395 56 19, - час прыёму - пятніца з 08:00 да 13:00.

Упраўленне каардынацыi дзейнасцi па падтрымцы семь`яў, якiя прынялi на выхаванне дзяцей якiя засталiся без апекi бацькоў
Міхалькевіч Алена Расціславаўна (г.Мінск)
Міхалькевіч Алена Расціславаўна (г.Мінск)
Начальнiк ўпраўлення
Спецыялізацыя: Каардынацыя работы па сямейным уладкаванні дзяцей-сірот і дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў, падтрымцы сем'яў, якія прынялі на выхаванне дзяцей-сірот і дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў: - кансультаванне грамадзян па пытаннях усынаўлення, міжнароднай апекі, папячыцельства - разгляд спраў аб міжнароднай апецы, папячыцельстве, міжнароднаму ўсынаўленню;
- работа з банкамі даных, дзяцей-сірот, дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў, што ствараюцца ў Цэнтры;
- работа з банкамі даных, дзяцей-сірот, дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў, што ствараюцца ў Цэнтры;
- каардынацыя работы мясцовых органаў выканаўчых і распарадчых органаў па вызначэнні дзяцей у сям'і;
- арганізацыя метадычнага забеспячэння органаў кіравання адукацыяй, дзіцячых інтэрнатных устаноў, дамоў дзіцяці, прыёмных сем'яў па пытаннях усынаўлення, замяшчаючага бацькоўства, сацыяльнай рэабілітацыі і выхавання дзяцей (пасродкам падрыхтоўкі і падбору матэрыялаў для газеты «Дадому!»;
- аказанне дапамогі органам кіравання адукацыяй у пошуку і падрыхтоўцы кандыдатаў ва ўсынавіцелі;
- аказанне садзейнічання кандыдатам ва ўсынавіцелі ў падрыхтоўцы дакументаў для ўсынаўлення;
- арганізацыя і аналіз кантролю за працэсам адаптацыі ўсыноўленых дзяцей, а таксама дзяцей, якія знаходзяцца на выхаванні ў замяшчаючых сем'ях;
Нікандрава Маргарыта Янаўна (Мінская вобласць)
Нікандрава Маргарыта Янаўна (Мінская вобласць)
старшы інспектар па ахове дзяцінства
Адукацыя: Вышэйшая, Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт
Пасада: старшы інспектар па ахове дзяцінства ўстановы "Нацыянальны цэнтр усынаўлення Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь" по Мінскай вобласцi
Спецыялізацыя: Нацыянальнае ўсынаўленне
- работа з банкамі даных, дзяцей-сірот, дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў, што ствараюцца ў Цэнтры;
- каардынацыя работы мясцовых органаў выканаўчых і распарадчых органаў па вызначэнні дзяцей у сям'і;
- арганізацыя метадычнага забеспячэння органаў кіравання адукацыяй, дзіцячых інтэрнатных устаноў, дамоў дзіцяці, прыёмных сем'яў па пытаннях усынаўлення, замяшчаючага бацькоўства, сацыяльнай рэабілітацыі і выхавання дзяцей (пасродкам падрыхтоўкі і падбору матэрыялаў для газеты «Дадому!»;
- аказанне дапамогі органам кіравання адукацыяй у пошуку і падрыхтоўцы кандыдатаў ва ўсынавіцелі;
- аказанне садзейнічання кандыдатам ва ўсынавіцелі ў падрыхтоўцы дакументаў для ўсынаўлення;
- арганізацыя і аналіз кантролю за працэсам адаптацыі ўсыноўленых дзяцей, а таксама дзяцей, якія знаходзяцца на выхаванні ў замяшчаючых сем'ях;
Валошына Вольга Валер'еўна (Магілёўская вобласць)
Валошына Вольга Валер'еўна (Магілёўская вобласць)
Старшы інспектар па ахове дзяцінства
Адукацыя: Вышэйшая педагагічная
Стаж працы па спецыяльнасці: 21 год
Спецыялізацыя: Нацыянальнае ўсынаўленне
Прыём і кансультаванне грамадзян і спецыялістаў па пытаннях усынаўлення, стварэння прафесійнай замяшчаючай сям'і і функцыянавання іншых форм сямейнага ўладкавання;
Аказанне садзейнічання кандыдатам ва ўсынавіцелі ў падрыхтоўцы дакументаў для ўсынаўлення;
Вядзенне і ўтрыманне ў актуальным стане рэспубліканскага банка даных:
-дзяцей-сірот і дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў, якія падлягаюць усынаўленню;
-банка даных кандыдатаў ва ўсынавіцелі;
-банка даных усыноўленых дзяцей.
Папулярызацыя ўсынаўлення і іншых форм сямейнага ўладкавання дзяцей, якія засталіся без апекі. Каардынацыя работы мясцовых выканаўчых і распарадчых органаў па вызначэнні дзяцей у сям'і;
Арганізацыя метадычнага забеспячэння органаў кіравання адукацыяй, дзіцячых інтэрнатных устаноў, прыёмных сем'яў па пытаннях усынаўлення, замяшчаючага бацькоўства, сацыяльнай рэабілітацыі і выхавання дзяцей;
Зандаровіч Наталля Мечыславаўна (Віцебская вобласць)
Зандаровіч Наталля Мечыславаўна (Віцебская вобласць)
Старшы інспектар па ахове дзяцінства
Адукацыя: Вышэйшая педагагічная
Вопыт работы ў НЦУ: С 2008 года працавала на пасадзе педагога-псіхолага, з чэрвеня.2017 года і па цяперашні час на пасадзе старшага інспектара па ахове дзяцінства ўстановы «Нацыянальны цэнтр усынаўлення Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь» г.Віцебск
Стаж працы: 24 гады Спецыялізацыя: Нацыянальнае ўсынаўленне
Прыём і кансультаванне грамадзян і спецыялістаў па пытаннях усынаўлення, стварэння прафесійнай замяшчаючай сям'і і функцыянавання іншых форм сямейнага ўладкавання;
Аказанне садзейнічання кандыдатам ва ўсынавіцелі ў падрыхтоўцы дакументаў для ўсынаўлення;
Вядзенне і ўтрыманне ў актуальным стане рэспубліканскага банка даных:
-дзяцей-сірот і дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў, якія падлягаюць усынаўленню;
-банка даных кандыдатаў ва ўсынавіцелі;
-банка даных усыноўленых дзяцей.
Папулярызацыя ўсынаўлення і іншых форм сямейнага ўладкавання дзяцей, якія засталіся без апекі.
Каардынацыя работы мясцовых выканаўчых і распарадчых органаў па вызначэнні дзяцей у сям'і;
Арганізацыя метадычнага забеспячэння органаў кіравання адукацыяй, дзіцячых інтэрнатных устаноў, прыёмных сем'яў па пытаннях усынаўлення, замяшчаючага бацькоўства, сацыяльнай рэабілітацыі і выхавання дзяцей;
Мірановіч Таццяна Віктараўна (Брэсцкая вобласць)
Мірановіч Таццяна Віктараўна (Брэсцкая вобласць)
Старшы інспектар па ахове дзяцінства
Адукацыя: Вышэйшая псіхалагічная
Вопыт работы ў НЦУ: З 2013 года па цяперашні час на пасадзе старшага інспектара па ахове дзяцінства ўстановы «Нацыянальны цэнтр усынаўлення Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь»
Спецыялізацыя: Нацыянальнае ўсынаўленне
Прыём і кансультаванне грамадзян і спецыялістаў па пытаннях усынаўлення, стварэння прафесійнай замяшчаючай сям'і і функцыянавання іншых форм сямейнага ўладкавання;
Аказанне садзейнічання кандыдатам ва ўсынавіцелі ў падрыхтоўцы дакументаў для ўсынаўлення;
Вядзенне і ўтрыманне ў актуальным стане рэспубліканскага банка даных:
-дзяцей-сірот і дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў, якія падлягаюць усынаўленню;
-банка даных кандыдатаў ва ўсынавіцелі;
-банка даных усыноўленых дзяцей.
Папулярызацыя ўсынаўлення і іншых форм сямейнага ўладкавання дзяцей, якія засталіся без апекі.
Каардынацыя работы мясцовых выканаўчых і распарадчых органаў па вызначэнні дзяцей у сям'і;
Арганізацыя метадычнага забеспячэння органаў кіравання адукацыяй, дзіцячых інтэрнатных устаноў, прыёмных сем'яў па пытаннях усынаўлення, замяшчаючага бацькоўства, сацыяльнай рэабілітацыі і выхавання дзяцей;
Качаткова Алена Анатольеўна (Гродзенская вобласць)
Качаткова Алена Анатольеўна (Гродзенская вобласць)
Старшы інспектар па ахове дзяцінства
Адукацыя: Вышэйшая педагагічная
Пасада: Старэйшы інспектар па ахове дзяцінства ўстановы «Нацыянальны цэнтр усынаўлення Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь»
Стаж працы па спецыяльнасці: 22 гады
Спецыялізацыя: Нацыянальнае ўсынаўленне
Прыём і кансультаванне грамадзян і спецыялістаў па пытаннях усынаўлення, стварэння прафесійнай замяшчаючай сям'і і функцыянавання іншых форм сямейнага ўладкавання;
Аказанне садзейнічання кандыдатам ва ўсынавіцелі ў падрыхтоўцы дакументаў для ўсынаўлення;
Вядзенне і ўтрыманне ў актуальным стане рэспубліканскага банка даных:
-дзяцей-сірот і дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў, якія падлягаюць усынаўленню;
-банка даных кандыдатаў ва ўсынавіцелі;
-банка даных усыноўленых дзяцей.
Папулярызацыя ўсынаўлення і іншых форм сямейнага ўладкавання дзяцей, якія засталіся без апекі. Каардынацыя работы мясцовых выканаўчых і распарадчых органаў па вызначэнні дзяцей у сям'і;
Арганізацыя метадычнага забеспячэння органаў кіравання адукацыяй, дзіцячых інтэрнатных устаноў, прыёмных сем'яў па пытаннях усынаўлення, замяшчаючага бацькоўства, сацыяльнай рэабілітацыі і выхавання дзяцей;
Патапенка Алена Валянцінаўна (Гомельская вобласць)
Патапенка Алена Валянцінаўна (Гомельская вобласць)
Старшы інспектар па ахове дзяцінства
Адукацыя: Вышэйшая педагагічная
Пасада: Старшы інспектар па ахове дзяцінства ўстановы "Нацыянальны цэнтр усынаўлення Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь" Стаж працы: 21 год Спецыялізацыя: Нацыянальнае ўсынаўленне
Прыём і кансультаванне грамадзян і спецыялістаў па пытаннях усынаўлення, стварэння прафесійнай замяшчаючай сям'і і функцыянавання іншых форм сямейнага ўладкавання;
Аказанне садзейнічання кандыдатам ва ўсынавіцелі ў падрыхтоўцы дакументаў для ўсынаўлення;
Вядзенне і ўтрыманне ў актуальным стане рэспубліканскага банка даных:
-дзяцей-сірот і дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў, якія падлягаюць усынаўленню;
-банка даных кандыдатаў ва ўсынавіцелі;
-банка даных усыноўленых дзяцей.
Папулярызацыя ўсынаўлення і іншых форм сямейнага ўладкавання дзяцей, якія засталіся без апекі.
Каардынацыя работы мясцовых выканаўчых і распарадчых органаў па вызначэнні дзяцей у сем'і;
Арганізацыя метадычнага забеспячэння органаў кіравання адукацыяй, дзіцячых інтэрнатных устаноў, прыёмных сем'яў па пытаннях усынаўлення, замяшчаючага бацькоўства, сацыяльнай рэабілітацыі і выхавання дзяцей;

Упраўленне аказання псiхолага-педагагiчнай дапамогi семьям, якiя прынялi на выхаванне дзяцей, якiя засталiся без апекi бацькоў, недабранадзейным семь`ям
Стасевiч<br> Алена Уладзіміраўна
Стасевiч
Алена Уладзіміраўна
Начальнiк ўпраўлення
Першая кваліфікацыйная катэгорыя
Досвед працы: 10 гадоў < br> Адукацыя: вышэйшая, УА «Беларускі дзяржаўны педагагічны ўніверсітэт імя Максіма Танка", Мінск
Спецыялізацыя: педагагічная псіхалогія
Навучальныя курсы і праграмы: «Дэпрэсія: прычыны ўзнікнення і магчымасці псіхалагічнай дапамогі пры дэпрэсіі» (2011), «Iнтэрактыўныя метады дзейнасці педагога-псіхолага дашкольнай адукацыі» (2011), «Педагагічная пясочніца ў практыцы педагога-псіхолага» (2015), «Асновы сказкотерапии» (2016), «Сучасныя падыходы да зместу і формаў работы спецыялістаў адукацыі» (2016), «Псіхалагічная дапамога трывожным дзецям» (2016), «Тэхналогія адукацыйнай кинезиологии» (2016), «Альтэрнатыўныя тэхнікі ў рабоце педагога псіхолага» (2019), «Кагнітыўна-паводніцкі падыход у псіхатэрапіі» (2023), «Нейрапсіхалагічныя прычыны і метады карэкцыі цяжкасцяў у навучанні» (2023).
Сфера інтарэсаў у працы: развіццё эмацыйнага інтэлекту дзяцей і дарослых, гарманізацыя дзіцяча-бацькоўскіх адносін.
Захожая Анастасія Сяргееўна
Захожая Анастасія Сяргееўна
Педагог-псіхолаг
вышэйшая кваліфікацыйная катэгорыя.
Досвед працы - 13 гадоў.
Адукацыя: УА "Гомельскі дзяржаўны ўніверсітэт імя Ф.Скарыны", факультэт "Псіхалогіі і педагогікі".
Інстытут практычнай псіхалогіі ІМАТОН (г.Санкт-Пецярбург), праграма дадатковай адукацыі "Арт-тэрапія ў адукацыі, медыцыне і бізнэсе".
Член Расійскай арт-тэрапеўтычнай асацыяцыі.
Напрамкі работы: падрыхтоўка кандыдатаў ва ўсынавіцелі, прыёмныя бацькі, бацькі-выхавальнікі, псіхолага-педагагічнае суправаджэнне замяшчаючых сем'яў, дыягностыка і карэкцыя дзіцяча-бацькоўскіх адносін, карэкцыя эмацыйна-паводніцкіх парушэнняў, работа з дзецьмі-ахвярамі і сведкамі насілля.
Метады і методыкі, якія выкарыстоўваюцца ў рабоце: арт-тэрапія, метафарычныя асацыятыўныя карты, пясочная тэрапія.
Навучальныя семінары, курсы:
"Арт-тэрапеўтычныя метады ў псіхалагічным кансультаванні" (2010);
"Юнгіянская пясочная тэрапія" (2011);
"Сістэма работы па падборы і падрыхтоўцы прыёмных бацькоў для дзяцей ранняга ўзросту" (2013);
Агляд і агляд дзіцяці, якое стала ахвярай гвалту» (2012);
«Падрыхтоўка кандыдатаў у прыёмныя бацькі, усынавіцелі па мадэлі ПРАЙД» (2014);
«Падбор, ацэнка і суправаджэнне сем'яў, якія бяруць на выхаванне дзяцей з ОПФР» (2014);
«Бяспечныя паводзіны дзяцей» (2015);
"Фотатэрапія: тэорыя і практыка" (2020);
"Метафарычныя карты ў арт-тэрапіі і кансультаванні" (2022);
"Мандала ў арт-тэрапіі" (2022);
"Музейная арт-тэрапія" (2023);
"Нейрапсіхалогія дапамагае дзецям" (2023).
Больш за 40 публікацый у навуковых зборніках артыкулаў, газеце для замяшчаючых бацькоў і спецыялістаў па сямейнай прыладзе «Домой!».
Казыра Тамара Міхайлаўна
Казыра Тамара Міхайлаўна
Педагог-псіхолаг
Вышэйшая кваліфікацыйная катэгорыя
Досвед працы: 26 гадоў
Адукацыя: вышэйшая, "Магілёўскі дзяржаўны педагагічны інстытут імя А.А.Куляшова".
Спецыялізацыя: педагогіка і псіхалогія
Навучальныя курсы і праграмы:
«Наступствы псіхалагічнай траўмы. Аказанне дапамогі»(2012), «Падрыхтоўка кандыдатаў у прыёмныя бацькі, усынавіцелі. Мадэль ПРАЙД» (2014), «Пазітыўнае бацькоўства» (2014), «Медыяцыя – як тэхніка выхаду з канфлікту» (2017), «Падлеткавыя групы: асаблівасці, складанасці, кірункі працы» (2018), «Прафілактыка суіцыдальнай рызыкі» (2019 ), «Супервізія - мадэль, сфакусаваная на пошуку рашэнняў і моцных баках» (2020), «Псіхалагічная падтрымка траўміраванага дзіцяці» (2022).
Напрамкі работы: дзіцячая траўма, аднаўленне страчаных дзіцяча-бацькоўскіх адносін, падтрымка сувязей з біялагічнай сям'ёй, пазітыўнае бацькоўства ў кантэксце замяшчаючай сям'і, медыяцыя пры канфліктных сітуацыях, падлеткавыя трэнінгавыя групы.
Чубуркова Ганна Уладзіміраўна
Чубуркова Ганна Уладзіміраўна
Педагог-псіхолаг
Другая кваліфікацыйная катэгорыя
Досвед працы: 13 гадоў
Адукацыя: вышэйшая, УА "Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў", спецыяліст па сацыяльнай рабоце, псіхолаг (рэабілітацыя асобы сродкамі мастацтва).
Напрамкі работы: сямейная псіхалогія, дзіцяча-бацькоўскія ўзаемаадносіны.
Навучальныя курсы і праграмы: "Псіхалагічная дапамога і карэкцыйная работа з дзецьмі з парушэннямі аўтыстычнага спектру" (2019), "Псіхолага-педагагічнае суправаджэнне захавання і ўмацавання псіхалагічнага здароўя суб'ектаў адукацыйных адносін" (2020), "Сэнсарная інтэграцыя" (2020), "Работа з дзіцячымі эмацыйнымі станамі" (2020), "Метафарычныя асацыятыўныя карты ў працы педагога-псіхолага" (2021), "Целасна-арыентаваная тэрапія ў працы з дзецьмі" (2021), " Вучымся лёгка: нейрапсіхалогія ў дзіцячым садзе і школе" (2022), Навучальныя семінары: "Нейрапсіхалогія парушэнняў развіцця" (2019), "Дыягностыка і развіццё эмацыйнай сферы дзяцей і падлеткаў з дапамогай гульняў"(2021), "Паспяховае бацькоўства" (2023), "Праца з дзецьмі, якія знаходзяцца ў цяжкай жыццёвай сітуацыі" (2023).
Гамава Анастасiя Віктараўна
Гамава Анастасiя Віктараўна
Педагог-псіхолаг
Другая кваліфікацыйная катэгорыя.
Адукацыя: вышэйшая, УА «Беларускі дзяржаўны педагагічны ўніверсітэт ім. М.Танка», Мінск.
Спецыяльнасць: «Біялогія» з дадатковай спецыяльнасцю «Практычная псіхалогія». Кваліфікацыя і званне настаўніка біялогіі, псіхолага ў органах адукацыі.
Навучальныя курсы і праграмы: «Курс клінічнай псіхалогіі» (1999-2001); «Псіхалагічнае суправаджэнне інтэграванага навучання» (2001); «Праца з праблемнымі сем'ямі» (2006); «Сямейная псіхатэрапія. Тэорыя і практыка работы з сям'ёй» (2007-2008); «Арганізацыя сацыяльна-педагагічнай і псіхалагічнай службы ва ўстановах адукацыі» (2008); «Псіхалагічная дапамога педагагічнаму калектыву: арганізацыя і суправаджэнне» (2018); «Эрыксанаўскі гіпноз» (2022); «Эрыксанаўскі падыход у псіхалагічным кансультаванні і псіхакарэкцыі» (2001-2002); «Асновы псіхіятрыі для псіхолагаў» (2023); «Алкагольная і іншыя віды залежнасцяў. Псіхакарэкцыя і псіхатэрапія пры алкагольнай і іншых відах залежнасцяў» (2023); «Медыцынская псіхалогія» (2023).
Напрамкі работы: сямейная псіхалогія, дзіцяча-бацькоўскія ўзаемаадносіны.
Балваненка Артур Сяргеевіч
Балваненка Артур Сяргеевіч
Педагог-псіхолаг
Адукацыя: вышэйшая, УА «Віцебскі Дзяржаўны Універсітэт імя П.М. Машэрава»
Магістр псіхалогіі
Спецыялізацыя: сацыяльная псіхалогія
Вопыт працы: 2 гады
Навучальныя курсы і праграмы:
ДУА "Акадэмія паслядыпломнай адукацыі", павышэнне кваліфікацыі "Псіхалагічная дапамога трывожным дзецям" (2022);
"Маскоўскі Гештальт Інстытут" праграма 1-й ступені "Асновы гештальт-тэрапіі" (2022);
У цяперашні час працягваю навучанне на 2-й ступені па стандарце "Маскоўскага Гештальт Інстытута", які ўключае тэарэтычную падрыхтоўку, асабістую тэрапію, супервізію, працу ў малых групах, удзел у інтэнсіўах.
Методыкі, якія выкарыстоўваюцца ў рабоце: гештальт-тэрапія.
Літвіненка Ксенія Андрэеўна
Літвіненка Ксенія Андрэеўна
Педагог-псіхолаг

Упраўленне каардынацыi дзейнасцi па пярэджаннi сямейнага няшчасця i сацыяльнага сiроцтва
Дайнека Галіна Аляксандраўна
Дайнека Галіна Аляксандраўна
Начальнiк ўпраўлення
Адукацыя: вышэйшая, УА «Беларускі дзяржаўны педагагічны ўніверсітэт імя Максіма Танка», Мінск
Спецыялізацыя: педагогіка і псіхалогія дашкольная, практычная псіхалогія.
Сфера дзейнасці - каардынацыя дзейнасці па папярэджанні сямейнага няшчасця і сацыяльнага сіроцтва.
Навучальныя курсы і праграмы: «Арганізацыя дзейнасці педагога сацыяльнага ва ўмовах установы адукацыі» (2019), «Тэорыя і практыка працы з метафарычнымі асацыятыўнымі картамі» (2021), «Псіхалагічная дапамога дзецям і дарослым, якія перажываюць гора» (2022), «Папярэджанне эмацыйнага выгарання педагогаў ва ўмовах псіхалагічна небяспечнага адукацыйнага асяроддзя» (2023), «Практыка «вядзення выпадку» спецыялістамі сацыяльна-педагагічных устаноў у суправаджэнні замяшчальных сем'яў» (2023).
Талкачова Людмiла Сцяпанаўна
Талкачова Людмiла Сцяпанаўна
Метадыст
Адукацыя: Вышэйшая, УА «Беларускі дзяржаўны педагагічны ўніверсітэт імя Максіма Танка», г. Мінск
Спецыялізацыя: педагагічная псіхалогія
Навучальныя курсы і праграмы: «Арганізацыйна-псіхалагічныя асновы выхавання і развіцця адараванага дзіцяці» (2006), «Тэорыя і практыка кіравання адукацыйным працэсам у навучанні дашкольнай адукацыі» (2014), «Педагагічны аналіз і самааналіз у сістэме кіравання навучаннем дашкольнай адукацыі» (2015). ), «Кампетэнтнасць суб'ектаў адукацыйных адносін у пытаннях эмацыянальнай устойлівасці ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу» (2019), «Арганізацыя інавацыйнай дзейнасці ва ўрадзе адукацыі»
Грышукевич Вiкторыя Пятроўна
Грышукевич Вiкторыя Пятроўна
Метадыст, педагог-псіхолаг
Першая кваліфікацыйная катэгорыя Досвед працы: 12 гадоў Адукацыя: вышэйшая, УА "Гродзенскі дзяржаўны ўніверсітэт імя Янкі Купалы" Спецыялізацыя: практычная псіхалогія. Навучальныя курсы і праграмы: “Кансультацыйная дзейнасць педагога-псіхолага” (2018); «Арганізацыя псіхолага-педагагічнага суправаджэння ва ўмовах інтэграванага навучання і выхавання, інклюзіўнай адукацыі» (2019); "Патэнцыял арт-тэрапіі ў працы псіхолага" (2019);"Як папоўніць рэсурсы і не дапусціць выгарання" (2020); «Псіхолага-педагагічнае суправаджэнне навучэнцаў ва ўмовах профільнага навучання» (2020); "Псіхолага-педагагічная прафілактыка дэвіянтных паводзін падлеткаў" (2021); «Псіхалагічная кампетэнтнасць педагагічных работнікаў ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў сферы прафілактыкі суіцыдальных паводзін у навучэнцаў» (2021); "Тэорыя і практыка працы з метафарычнымі асацыятыўнымі картамі" (2021); "Аказанне псіхалагічнай дапамогі непаўналетнім і іх законным прадстаўнікам ва ўмовах сацыяльна-педагагічнага цэнтра" (2021); «Тэорыя і практыка псіхалагічнага анлайн-кансультавання падлеткаў» з далейшай працай адмыслоўцаў на анлайн-платформе для звароту непаўналетніх і іх законных прадстаўнікоў (2022); "Механізмы стварэння бяспечнага і дружалюбнага асяроддзя ва ўстанове адукацыі па стварэнні спрыяльнага псіхалагічнага клімату ў школах" (2022); «Прафілактыка булінга і кібербулінга» (2022); Навучальны курс у рамках рэалізацыі праекта "Школа як прастора даверу" (2023), Рэспубліканскі вэбінар па бяспечных паводзінах дзяцей і падлеткаў у інтэрнэце (2023), «Прырода антывітальных перажыванняў: дынаміка развіцця аўтаагрэсіўных паводзін» (2024), Прафілактыка суіцыдальных паводзін непаўналетніх.
Свірыдава Любоў Пятроўна
Свірыдава Любоў Пятроўна
Метадыст
Адукацыя: вышэйшая, УА "Беларускі дзяржаўны педагагічны універсітэт імя Максіма Танка", Мінск
Спецыялізацыя: сацыяльная педагогіка
Навучальныя курсы і праграмы: «Рэабілітацыя і рэсацыялізацыя падлеткаў з дэвіянтнымі паводзінамі» (2019), «Асноўныя падыходы да прафілактыкі і карэкцыі суіцыданебяспечных паводзінаў навучэнскай моладзі» (2020), «Распрацоўка і ўкараненне эфектыўных праграм індывідуальнай і прафілактычнай працы (2021)
Шульжэнка Улляна Уладзіміраўна
Шульжэнка Улляна Уладзіміраўна
Метадыст
Балiбок Таццяна Уладзіміраўна
Балiбок Таццяна Уладзіміраўна
Метадыст
Скурко Зоя Iгараўна
Скурко Зоя Iгараўна
Метадыст
Мароз Алiна Уладзіміраўна
Мароз Алiна Уладзіміраўна
Метадыст

Iнжынер-праграміст
Гiммельрэйх Мiкалай Алегавіч
Гiммельрэйх Мiкалай Алегавіч
інжынер-праграміст

Бухгалтэрыя
Дубровiна Аксана Андрэеўна
Дубровiна Аксана Андрэеўна
Галоўны бухгалтар
Стамаль Вольга Мiхайлаўна
Стамаль Вольга Мiхайлаўна
бухгалтар
Капуза<br> Вольга Анатольеўна
Капуза
Вольга Анатольеўна
Юрысконсульт